عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه وضعیت آموزش و پرورش بحرانی شده است، گفت: این وزارتخانه امروز یک ژنرال می خواهد و سوال این است که آیا آقای بطحایی یک ژنرال است؟!

وضعیت آموزش و پرورش بحرانی است/ آیا بطحایی یک ژنرال است؟!

به گزارش قدس آنلاین، محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس و در مخالفت با سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش با بیان اینکه امروز وضغیت آموزش و پرورش بحرانی است، اظهار داشت: نگرانیم که آقای بطحایی نتواند این کشتی را به سلامت و آسایش به مقصد برساند.

وی گفت: امروز وضعیت معیشتی معلمان به گونه ای است که متاسفانه در سختی زندگی می کنند؛ آموزش و پرورش امروز یک ابرمرد و یک ژنرال می خواهد و سوال این است که آیا آقای بطحایی یک ژنرال است!؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: با این وضعیت بحرانی و شکافی که در بدنه آموزش و پروش ایجاد شده، این وزارتخانه فردی را می خواهد که به سهم خواهی ها و فسادهای میلیاردی «نه» بگوید.

بیگلری ادامه داد: فساد صندوق ذخیره فرهنگیان، معلمان را آرزده کرده است؛ آیا وزیر پیشنهادی حاضر است در این رابطه شفاف سازی کند؟

وی خطاب به وزیر پیشنهاد آموزش و پرورش گفت: آقای بطحایی، شما که معاون پشتیبانی وزیر بوده اید آیا از خود پرسیده اید که معلمان با حقوق های یک میلیون تومانی چطور زندگی می کنند؟ امروز وضعیت کلاس های درس در مدارس روستایی و مناطق محروم نگران کننده است و هر لحظه امکان تکرار حادثه شین آباد وجود دارد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ادامه داد: چه برنامه ای برای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است، دارید؟ دانشگاه فرهنگیان در آستانه تعطیلی است و بعد از ۴ سال این دانشگاه هنوز با سرپرست اداره می‌شود.

وی افزود: اگر این فرد لیاقت نداشت چرا او را عزل نکردید و اگر لیاقت داشت، ادامه سرپرستی او توجیهی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.