وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: از خانواده آموزش و پرورش هستم و اشتیاقم خدمت به دانش آموزانی است که صداقت و معصومتی در چهره هایشان ما را به عزمی راسخ فرا می خواند.

از خانواده آموزش و پرورش هستم

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد بطحایی در تشریح برنامه های خود در مجلس شورای اسلامی با اینکه فردی از خانواده آموزش و پرورش هستم، افزود: از همه وزاری سابق آموزش و پرورش قدردانی می کنم و امیدوارم با رای نمایندگان توفیق حدمت به جامعه آموزش و پرورش را کسب کنم.

وی تاکید کرد: صمیمانه از رییس جمهور سپاسگزاری می‌کنم که بنده را انتخاب کردند. امروز با بیش از سه دهه خدمت افتخار در نظام جمهوری اسلامی در نقش معلمی تا معاونت وزیر به جهت اعتماد رییس‌جمهور خود را در معرض رای شما قرار داده‌ام. اندوخته‌های گذشته‌ام باعث شده که از مسائل و مشکلات نظام آموزش و پرورش آگاه باشم.

وی ادامه داد: ننسلی که طی یک ماه آینده وارد مدارس می‌شوند زمانی فارغ‌التحصیل می‌شوند که دیگر نفتی وجود نخواهد داشت. باید با برخورداری از خلاقیت با آموزش و پرورش کارامد باشد که با نشر نمایندگان بنیان گذاشته می شود. اشتیاقم خدمت به دانش آموزانی است که صداقت و معصومتی در چهره هایشان ما را به عزمی راسخ فرا می خواند.

بطحایی اضافه کرد: نمایندگان دوراندیش، من با بیش از سه دهه خدمت در نظام تربیتی و تجارب متفاوت از نقش ارزشمند معلمی تا معاونت وزیر به واسطه اعتماد رئیس جمهور خود را در معرض رای شما نمایندگان قرار دادم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ادامه داد: در شرایطی دعوت رئیس جمهور را دریافت کردم که از زوایای پیدا و پنهان آموزش و پرورش شناخت دارم و انبوه مشکلات، روزهای دشواری را نه برای مدیران که برای حاکمیت قرار داده است.

وی گفت: کمبود منابع از یکسو و تاکید مقام معظم رهبری بر حوزه آموزش از سوی دیگر نیازمند قرار گرفتن آموزش و پرورش در اولویت اصلی نظام است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمانی ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    0 0
    آقایی که ازخانواده فرهنگی هستی بایدبفهمی امنیت شغلی یعنی چی اونم باحقوق کم وکارزیادمعلمی درحالیکه پیمانی باشی وپنج سال دراین حالت باشی یه فکری به حال ماکنیدکه انگیزه کارنداریم هرچندهم که بگیدبارسمی فرقی نداریم بازمانگران وضعیت وبلاتکلیفی خودمون هستیم توروبه جان همون خانوادت فقط به فکرمقام نباشید