نماینده مردم رشت در مجلس گفت: هیچ اثری از تخلف بطحایی و خانواده‌اش در گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان وجود ندارد.

هیچ اثری از تخلف بطحایی در صندوق ذخیره فرهنگیان وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس، با بیان اینکه به نظر من مخالفان هم در جهت دفاع از برنامه‌های بطحایی صحبت می‌کنند و مطمئنم دوستانی که مخالف هستند نسبت به شخصیت بطحایی تعرضی ندارند و از آن دفاع می‌کنند، گفت: از رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم که وزیری متدین، انقلابی و اعتدالگرا برای این وزارتخانه معرفی کرده است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش حساس‌ترین وزارتخانه کشور است و شتابزدگی در این وزارتخانه خسارت جبران ناپذیری دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه وزیری که معرفی شده تنها وزیری است که همه عمرش را در این وزارتخانه صرف کرده و با حضور وی کمترین اشتباه را خواهیم داشت، گفت: وزیر بسیار پخته‌ای معرفی شده و از دوره معلمی کارشناس در بخش‌های مختلف بوده و در شورای عالی وزارتخانه که سیاست‌گذاری می‌کند حضور داشته است.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش دچار مشکلات اساسی است و کسی نیست که از معیشت فرهنگیان خبر نداشته باشد، گفت: بیش از همه وزیر پیشنهادی از این مسائل خبر دارد و از نداشتن سرانه مدارس نگران است و این مشکل را حل می‌کند.

وی افزود: کل گزارشات مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان آماده است و بعد از اتمام رأی اعتمادها به وزرا آن را خواهیم گفت. در این گزارش هیچ اثری از تخلف بطحایی و خانواده‌اش وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.