نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت یازدهم کار فرهنگی را به معنای صحیح انجام داده است.

دولت کارهایش را براساس برنامه ششم تنظیم کرده است

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در موافقت با کلیات کابینه دوازدهم در صحن علنی مجلس، با بیان اینکه مباحثی که برخی مخالفان مطرح می‌کنند مانند خطبه‌های قبل از نمازجمعه است، گفت: در مجلس باید حول محور برنامه‌ها بحث شود.  

وی افزود: برخی می‌گویند برنامه‌های دولت سکولار است یا نمی‌دانند سکولار چیست یا اینکه نمی‌دانند در رأس نظام رهبر معظم انقلاب قرار دارد و نمی‌شود در رأس دولتی که رهبری حکم آن را تنفیذ کرده یک سکولار بیاید.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به جلسه‌ای که لاریجانی، کواکبیان را پرفسور خطاب کرد، اظهار داشت: من در آن جلسه هم گفتم که مجلس باید با دولت برنامه‌ها را هماهنگ کند. دولت تمام کارهایش را براساس برنامه ششم تنظیم کرده است. در حوزه فرهنگ این دولت کار فرهنگی را به معنای صحیح انجام داده و من شاهد تلاش‌های این دولت در بحث شبکه ملی اطلاعات هستم.

کواکبیان خاطرنشان کرد: طبق برجام سالانه باید ۷۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی انجام شود، اما شاهد دیدگاه‌های برخی از دوستان از این مجلس درباره توتال و خرید هواپیماها بودیم. ۲۴۰ نفر برای مقابله با آمریکا رأی دادیم، اما متأسفانه برخی روزنامه‌ها به ما توهین کردند.

وی با بیان اینکه اگر برجام غلط است، در رأس نظام رهبر معظم انقلاب قرار دارد و می‌تواند مانند سند ۲۰۳۰ که دستور لغو آن را دادند، بگویند برجام را هم بردارید، گفت: جهت‌گیری مثبت این دولت برنامه محوری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.