نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: تعهد بطحایی زبانزد عام و خاص است و مسئولیت و تحصیلات وی در حوزه آموزش و پرورش بوده است.

تعهد بطحایی زبانزد عام و خاص است

به گزارش قدس آنلاین، ولی‌الله داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس، گفت: مهمترین رکن جامعه ما آموزش و پرورش است و شما مستحضرید که بخش اعظم تعلیم و تربیت و فرهنگ‌سازی در دست این نهاد است. 

وی با اشاره به دو اصل تعهد و تخصص اظهار داشت: تعهد بطحایی زبانزد خاص و عام است و مسئولیت، سوابق و تحصیلات وی در حوزه آموزش و پرورش بوده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه از مخالفان می‌خواهم نیم نگاهی به برنامه‌های بطحایی داشته باشند، گفت: اجرای متوازن سند تحول آموزش و پرورش لوازمی دارد که ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و ارتقای منزلت معلمان از جمله آن است.

داداشی با اشاره به اینکه امروز معلمان ما در شرایط بد اقتصادی زندگی می‌کنند و این نیاز به برنامه دارد، گفت: ۴۰۰ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش امسال بازنشسته می‌شوند که وزیر پیشنهادی برای این کار برنامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بطحایی جزو معدود وزرایی است که با برنامه مدون آمده و در راستای همین برنامه اگر کوتاهی کند می‌توان طرح سوال کرد و وی پاسخگو باشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به رئوس برنامه‌های بطحایی گفت: نظام جامع پرداخت ویژه فرهنگیان و تسهیلات و اعتبارات افزایش پیدا می‌کند و عملکرد بطحایی عملکرد قابل تحسین بوده و امیدوارم با رأی بالایی وارد کابینه شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.