نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: بطحایی مردی با اخلاق، اهل تعامل و دارای سوابق کاری درخشان است.

بطحایی اهل تعامل است

به گزارش قدس آنلاین، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه) پارلمان، به عنوان موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: اگر قرار باشد تحولی در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد، این امر نیازمند عزم ملی است، به این معنا که همت و حمایت همگان، نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور، سازمان برنامه و بودجه و همه دستگاه‌های کشور را می‌طلبد.

وی افزود: مردم از همه کاستی‌ها و کم‌کاری‌های برخی از وزرا و مدیران دولت یازدهم آگاه بودند و از برخی فرصت‌سوزی‌ها اطلاع داشتند، اما صحبت‌های آقای روحانی در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری را شنیدند و دست از گلایه شستند و به میدان آمدند.

بیرانوندی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز آقای روحانی در پیشگاه مردم و نمایندگان ملت شریف ایران، آموزش و پرورش را که مهمترین و بزرگ‌ترین وزارتخانه این کشور نامید که این حرف مورد تایید ماست.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس تأکید کرد: برخی نمایندگان مجلس طی چند روز گذشته از بنده درباره آقای بطحایی سوال می‌کردند و می‌خواستند بدانند دولت چه مقدار از وی حمایت خواهد کرد، چرا که ما نیازمند تحول در این وزارتخانه هستیم و به صحبت‌های آقای روحانی نیز اعتماد می‌کنیم.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای بطحایی مردی با اخلاق، اهل تعامل و دارای سوابق کاری درخشان است، او از مدرسه و کلاس درس کار خود را آغاز کرده و امروز به مدیری کارآمد و با تجربه تبدیل شده است.  

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.