یک دختر افغانستانی که نیازمند ۷ میلیون تومان برای جراحی پای چپ خود بود، با حمایت مالی یکی از مسئولان سازمان اورژانس کشور تحت درمان و جراحی قرار می‌گیرد.

«تانیا» دختر افغانستانی تحت درمان قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، با انتشار خبری مبنی بر نیاز مالی «تانیا احمدی» دختر پنج‌ساله‌ افغانستانی جهت درمان و جراحی، ابراز کمک و یاری از طرف هموطنان ایرانی بسیاری صورت پذیرفت، و در این راستا با تلاش و تقبل مالی یکی از متخصصان طب اورژانس کشور، که مسئولیتی نیز در سازمان اورژانس کشور دارد، این کودک افغانستانی به یکی از بیمارستانهای دولتی انتقال یافت تا در سریعترین زمان ممکن جراحی وی صورت پذیرد.

در این رابطه احمدی - پدر این دختر پنج‌ساله‌ افغانستانی نیز با تایید اعزام دخترش توسط اورژانس برای انجام درمان و جراحی در یکی از بیمارستانهای تهران به تسنیم عنوان کرد: هم اکنون دخترم در این بیمارستان بستری شده است و با حمایت یکی از پزشکان پرونده دخترم برای جراحی در جریان است و پرونده او را نیز به بخش پرستاری دادم و منتظرم تا فردا و یا روزهای آینده کار جراحی پای دخترم انجام شود.

احمدی درباره هرگونه حمایت از سوی سفارتخانه افغانستان نیز عنوان کرد: حقیقتاً من نتوانستم به سفارتخانه‌مان مراجعه کنم و کمکی نیز دریافت نکردم ولی از حمایت پزشکی که برای دخترم اقدام کرد، ممنون هستم.

به گزارش تسنیم، «تانیا احمدی» دختر پنج‌ساله‌ افغانستانی است که پای چپ وی چند ماه قبل در یک تصادف شکست و برای آن پلاتین کار گذاشته شد، مدتی قبل، هنگام دوچرخه‌سواری به زمین می‌خورد و این بار، پلاتین داخل پای او می‌شکند و این درحالی بود که پزشکان عنوان کرده بودند که وی تا چند روز دیگر جراحی نشود احتمال دارد پای چپ خود را از دست بدهد و پای او قطع شود. همچنین هزینه جراحی و بستری وی حدود ۷ میلیون تومان بود که خانواده وی نیز توانایی پرداخت آن را نداشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.