عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: به عنوان یک عضو هیات علمی دانشگاه ایمان دارم که آذری جهرمی یکی ازگزینه های خوب برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

آذری جهرمی یکی از گزینه های مناسب برای وزارت ارتباطات است

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین افضلی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس و در موافقت وزارت محمدجواد آذری جهرمی گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: مدیریت ساختار فناوری اطلاعات باید در دست یک جوان شجاع، کارآمد و باحریت باشد.

 وی افزود: هر جا به جوانان اعتماد کرده ایم با کمترین خطا کار را انجام می دهند و این موضوع در زمینه های نانو، هسته ای و امثال آن مشاهده می شود.

این نمایند مجلس با بیان اینکه هنر مدیریت در گروه مدرک بالای دانشگاهی نیست تصریح کرد: به  عنوان یک عضو هیات علمی دانشگاه که ۲۷ سال سابقه دارم، ایمان دارم که آقای آذری جهرمی یکی از گزینه های خوب برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در حوزه کاری اش نیز تاکنون از متخصصان دانشگاهی استفاده کرده است.

افضلی درباره جوان بودن و کم تجربه بودن گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات که مورد انتقاد مخالفان وی است، تاکید کرد: نمی توان جوانی را پیدا کرد که چهار دوره سابقه وزارت داشته باشد؛ جوانی مانند آقای جهرمی از پست کارشناسی شروع کرده و به معاونت وزیر رسیده و این کم تجربه نیست و می توان عملکردش را با شاخص ها نشان داد.

وی افزود: آیا اینکه فردی در مدت محدودی از پست کارشناسی به نامزدی وزارت رسیده، نشانه ذکاوت و توان او نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان تصریح کرد: برنامه های آقای آذری جهرمی نشان می دهد که دنیا را خوب شناخته و راه خوبی را انتخاب کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.