ایلام -رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهلران گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار شهرستانی و سازمانی در سال جاری برای تکمیل زیرساخت های گردشگری این شهرستان اختصاص یافته است.

۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های گردشگری دهلران اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، فرج فاضلی روز سه شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه سال گذشته پنج میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است، اظهار کرد: با حمایت و توجه دولت تدبیر و امید به تکمیل زیرساخت های گردشگری، میزان اعتبارهای اختصاص یافته به این شهرستان در سال جاری ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: چهار میلیارد ریال اعتبار شهرستانی برای تکمیل زیرساخت های گردشگری مجموعه تفریحی توریستی آبگرم دهلران شامل راهسازی و محوطه سازی هزینه می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران گفت: همچنین سه میلیارد ریال اعتبار شهرستانی برای احداث و تکمیل مجتمع ساحلی سد دویرج اختصاص یافته است.

فاضلی یادآور شد: از طرف سازمان میراث فرهنگی نیز پنج میلیارد ریال اعتبار برای مجتمع تفریحی آبگرم و مجتمع ساحلی سد دویرج اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت جذب این اعتبارات، تحول عظیمی در راهسازی و محوطه سازی آبگرم دهلران ایجاد می شود، اضافه کرد: با تکمیل مجتمع ساحلی سد دویرج، ۲۶ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران گفت: ساماندهی غار و استخر طبیعی بیشه دراز و واگذاری آن به سرمایه گذار بخش خصوصی از برنامه های امسال میراث فرهنگی در این شهرستان است. 

فاضلی افزود: همچنین ایجاد راه دسترسی به آبشارهای چندگانه روستای خربزان از زیباترین جاذبه های طبیعی گردشگری شهرستان دهلران‌ در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان دهلران در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد، اظهار کرد: تابلوهای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان در ورودی های شهر دهلران از سمت خوزستان و مهران‌ نصب می شود و در ایام‌ اربعین جاذبه های گردشگری این شهرستان به صورت ویژه معرفی خواهد شد.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.