مرجع تقلید شیعیان گفت: معیار و ملاک ما بیانات رهبر معظم انقلاب باشد و رسانه‌ها باید در این مسیر حرکت کنند.

رسانه‌ها در مسیر بیانات مقام معظم رهبری حرکت کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی عصر امروز در نشست اعضاء هیئت علمی ستاد ملی پاسخگویی به سئوالات دینی و اصحاب رسانه اظهار داشت: باید این چنین مرکز پاسخگویی در جهان اسلام وجود داشته باشد و در زمان حال وجود این چنین مراکزی با توجه فضای مجازی ضروری است.

وی تصریح کرد: وجود این چنین مرکزی جزء ضروریات اولیه است و اگر نظامی نتواند جوابگو سوالات باشد ضعف بسیار بزرگی است و ما به چنین مرکزی نیاز داشتیم.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: امیرالمومنین(ع) فرموده‌اند، وصیت من به شما تقوا و منظم کردن و نظم انضباط از اصول موحد بودن است و نظان عالم خود توحید عملی است و در مسئله پاشخگویی باید به تمامی شبهات پاسخ داده شود و فکر نکند هرکسی در مملکت حرفی می‌زند بی‌جواب می‌ماند و ما افرادی داریم که در پاسخگویی مسلط هستند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: پیامبر(ص) فرموده‌اند، اسلام بالاترین علوم اسلامی را در خودش قرار داده است و هیچ چیزی نمی‌تواند بر او غالب باشد. به نظر من پاسخگویی این مسئله را محقق می‌کند. 

وی اظهار داشت: برای شما دعا می‌کنیم فراتر از مرزها تلاش داشته باشیم امروز ما باید حرف جهانی بزنیم. معیار و ملاک ما بیانات رهبر معظم انقلاب باشد و رسانه‌ها باید در این مسیر حرکت کنند. اگر رسانه‌ها نباشند نمی‌توان اطلاعات را منتقل کرد و به وسیله رسانه‌هاست که ما می‌توانیم مطالب را منتقل کنیم. رساه‌ها مورد دعای خود پیغمبر نیز هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.