شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های اجرایی مربوطه،فرمانداران و شهرداران باید در راستای جذب سرمایه گذار اقدامات لازم را انجام دهند و راه برای ورود سرمایه‌گذاران به استان هموار کنند.

باید راه را برای ورود سرمایه گذاران به استان هموار کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی روز سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه برای رفع و جبران عقب‌ماندگی‌های نقاط کم برخوردار در کشور راهکارهای مطلوبی ارائه شده که با جذب سرمایه‌گذار سبب خواهد شد این مناطق توسعه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با جذب سرمایه گذار در استان اشتغال افزایش و نرخ بیکاری کاهش و همچنین رونق اقتصادی شکل بگیرد.

 سلیمانی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی مربوطه،فرمانداران و شهرداران باید در راستای جذب سرمایه گذار اقدامات لازم را انجام دهند و راه برای ورود سرمایه‌گذاران به استان هموار کنند.

استاندار عنوان کرد: با احداث ساختمان های غیرقانونی و ممنوع باید برخورد شود، اما برای جذب سرمایه‌گذار عوارض خارج از حریم در مناطق محروم در نظر گرفته نشود.

سلیمانی بیان کرد: متولی طرح‌های اشتغالزا اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی است و باید با جذب اعتبارات تمامی طرح ها اجرا شوند.

استاندار خاطرنشان کرد: بانک‌ها در راستای اعطای تسهیلات باید طبق قانون عمل کنند و همچنین تشکیل کارگروه کسب و کار اینترنتی نیز هر چه سریعتر انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.