شهرکرد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی در سطح استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سید عباس جزایری روز سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در جهت ایجاد شغل برای ۹۷۰ هزار نفر برای طرح‌های اشتغالزا از سوی صندوق توسعه ملی مبلغی بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان با سود ۱۱ درصد تخصیص داده شده است.

وی در ادامه افزود: از مجموع اعتبارات تخصیص داده شده به طرح های اشتغال سهم چهارمحال و بختیاری اعتباری بالغ بر ۸۴۲ میلیارد تومان است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برنامه اشتغال فراگیر در جهت اهداف اقتصاد مقاومتی به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی ارتقای اشتغال پذیری حفظ و صیانت از اشتغال موجود و کاهش نرخ بیکاری اجرا خواهد شد.

جزایری تصریح کرد: به منظور ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی ۳۰۷ طرح از جمله پرورش قارچ گرافیک گلیم بافی قالی بافی فیلم سازی مونتاژ کلید و تولید سیم ظرفشویی را پیشنهاد دادند.

وی تاکید کرد: سقف تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به ازای یک نفر مبلغ هشت میلیون تومان می‌باشد که در حال حاضر مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در سطح استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.