۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 555799

سرمربی لیورپول از پیروزی که تیمش در خانه هوفنهایم به دست آورد خوشحال است با این حال تاکید کرد که هنوز چیزی تمام نشده است.

واکنش یورگن کلوپ بعد از پیروزی در خاک آلمان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول پیروزی ارزشمندی را در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. قرمزپوشان آنفیلد که در آلمان به مصاف هوفنهایم رفتند موفق شدند با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برسانند.

طبیعی است که یورگن کلوپ از پیروزی که تیمش به دست آورده خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: هوفنهایم سبک بازی خاص خود را دارد و با سرمربی جدیدش پیشرفت خوبی داشته است. باید اعتراف کنم که در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم و این حریف بود که بهتر بازی کرد.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و به خوبی از فضاهای که در اختیارمان قرارداده شد استفاده کردیم. پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. نتیجه خوبی کسب کردیم و باید در دیدار برگشت کار را تمام کنیم. اگر می خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید بهتر و قوی تر از این ظاهر شویم.

کلوپ در پایان سخنان خود گفت: در دیدار رفت به پیروزی رسیده‌ایم اما هنوز چیزی تمام نشده است. در فوتبال نمی توان نتایج را پیش بینی کرد و به همین خاطر باید با قدرت به کار خود ادامه داد. امیدوارم که شب اروپایی زیبایی را در آنفیلد تجربه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.