رشت- سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان ضمن قدردانی از کمک و همدلی مردم نیکوکار استان با نیازمندان ، عملکرد مشارکت های مردمی در حوزه صدقه را در چهارماهه نخست امسال تشریح کرد.

پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان صدقه توسط گیلانیان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته امداد امام گیلان ، محمدرضا جوادزاده ، سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان با بیان اینکه صدقات جمع‌آوری شده برای رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان ، تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان هزینه می‌شود ، گفت : مردم نوعدوست گیلان در چهار ماهه امسال چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۷% افزایش داشته است .

وی با اشاره به فراهم آوردن زمینه های مشارکت حداکثری مردم به ویژه خیران در امر خدمت رسانی به محرومان که از اهداف مهم کمیته امداد است ، افزود : هم اکنون ۳۸۵ هزار و یک صندوق صدقه در سطح استان گیلان توزیع و نصب شده است که مردم می توانند کمک های خود را از طریق این صندوق ها به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 جوادزاده تعداد صندوق های بزرگ که در سطح شهر نصب شده اند را ۱۴ هزار و ۴۶۶ عدد عنوان کرد و گفت : چهار هزار و ۹۳۲ صندوق متوسط در ادارات و سازمان ها و تعداد ۳۶۵ هزار و ۶۰۳ عدد هم در منازل سطح استان نصب شده اند.

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان همچنین راه اندازی صدقه پیامکی را از روش های تسهیل در پرداخت کمک های مردمی با استفاده از فناوری جدید عنوان کرد و افزود : مردم نیکوکار استان از طریق شماره گیری کد # ۰۱۳* ۸۸۷۷ * که برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال است می توانند کمک های خود را برای حل مشکلات نیازمندان اهداء کنند.

شایسته ذکر است مردم نیکوکار گیلان در چهار ماهه نخست سال ۹۵ مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۲۸ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال صدقه پرداخت کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.