مدافع باتجربه میلان تاکید کرد که می‌خواهد با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

بونوچی: با میلان قهرمانی در لیگ قهرمانان را می خواهم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گاتزتادلواسپورت، لئوناردو بونوچی در حالی که در یوونتوس شرایط بسیار خوبی داشت تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند. عجیب‌تر درباره این بازیکن باتجربه این بود که او با وجود آنکه از چند تیم سرشناس پیشنهادهای خوبی داشت اما میلان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد تا بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

او درباره این سوال که چرا میلان را  انتخاب کرد، پاسخ داد: بسیاری براین باور هستند که من به خاطر پول راهی میلان شدم اما این اصلا درست نیست. من چیزهای دیگری در سر دارم. اگر به خاطر پول یوونتوس را ترک کردم باید میلان را انتخاب نمی کردم چرا که چند تیم دیگر پیشنهادهای بسیار خوبی به من دادند.

بونوچی ادامه داد: من خودم را مدیون یوونتوس می دانم چرا که در این تیم توانستیم به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل شوم. به هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا از این تیم جدا شوم. باشگاه و آلگری تصمیماتی گرفتند که باعث شد تا من از یوونتوس جدا شوم.

این مدافع باتجربه ادامه داد: به میلان آمده‌ام چون می‌خواهم با پیراهن این تیم افتخارات زیادی به دست آوردم. در طول 4 سال قهرمانی در سری A  و لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهم و باید برای رسیدن به چنین چیزی نهایت تلاش خود را به کار گیرم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.