یزد - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شهادت مظلومانه شهید محسن حججی ازمدافعان حرم حجت را بر همه مردم و مسئولان ایران تمام کرد.

شهید محسن حججی حجت را بر همه مردم و مسئولان ایران تمام کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی ازمدافعان حرم، اظهار داشت: این شهید والامقام حجت را بر تمام مردم و مسئولان ایران تمام کرد و این شهید با آن صلابت، اقتدار و شجاعت در برابر دشمن ایستادگی می‌کند و مسئولان عالی‌رتبه ایران در ارتباط با این شهید عزیز سخنان بسیار مهمی بیان می‌کنند نشان دهنده ضرورت توجه به مسئله ایثار و شهادت در جامعه و مبارزه با تروریست است .

وی با اشاره به ضرورت تبیین واقعه غدیر بین جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جدید جامعه اسلامی، افزود: برنامه‌های امسال بنیاد بین المللی غدیر به تمام ادارات یزد ابلاغ شده و با توجه به این‌که این برنامه‌ها به صورت سراسری ابلاغ شده، تمام دستگاه‌ها از ابتدای شروع فعالیت‌ها، برنامه‌ها را دریافت کردند .

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‌ها، هر ارگان و نهادی که برنامه‌های خاصی دارد لازم است سریعا این برنامه را به دبیرخانه بنیاد اطلاع‌رسانی کرده تا هماهنگی‌های لازم برای آن انجام شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان یزد با بیان این‌که یکی از برنامه‌های انجام شده در سال‌های گذشته بحث بازسازی واقعه غدیر بوده، خاطرنشان ساخت: این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم که به بهترین نحو ممکن انجام شود .

وی به اجرای طرح‌های اطعام در زمان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از مباحث مهمی که نسبت به اجرای طرح‌های اطعام تاکید صورت گرفته، مردمی بودن این طرح است .

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر یزد با تاکید بر ضرورت توجه به مباحث فرهنگی و دینی جامعه به ویژه جوانان، عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته و برنامه‌هایی برای تحکیم اعتقادات جوانان استان اجرا می‌شود .

حسینی کوهستانی افزود: در ایام عید غدیر برنامه‌های متعددی در استان برگزار می‌شود ولی به نظر می‌رسد بهتر است علاوه بر این برنامه‌ها، یک جلسه بزرگ و عظیم استانی به صورت واحد در نقطه‌ای مشخص از استان برگزار شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.