در کمیسیون عمران نقض های بر معاونت های ایشان مطرح شد و امیدواریم در صورت کسب آرای مجلس این نقض ها را برطرف کند. ما نیز به عنوان نمایندگان ملت نقض ها را برای رفع شدن مطرح می کنیم.

آقای آخوندی مدیری جسور،برنامه ریز،علمی و جدی هستند/اشتباه کرد گفت مسکن مهر مزخرف است

به گزارش قدس آنلاین، حمید بنایی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی آقای آخوندی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم، برآیند مجلس از عملکرد ایشان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: البته ضعف ها و نقص هایی وجود دارد که در کمیسیون عمران، صدا و سیما و دیگر مجامع بررسی شد.
وی تأکید کرد: آقای آخوندی در کشور ظرفیت های قابلی دارد ولی در برخی حوزه ها مانند مسکن نقدها و ضعف هایی جدی بر ایشان وارد است که آقای روحانی نیز نسبت به این موضوع اشاره کردند. با این وجود معتقدم آقای آخوندی با توجه به برنامه ای که ارائه داده اند بتوانند ۷۵ الی ۸۰ درصد آرای مجلس را کسب کنند.
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی از آخوندی به عنوان مدیری بابرنامه و علمی یاد کرد و یادآور شد: آقای دکترآخوندی، مدیری جسور، پیگیر و جدی هستند. با آمدن آقای آخوندی منتظر انقلاب در عرصه مسکن هستیم. ایشان برای مسکن مهر، مسکن اجتماعی و بافت های فرسوده ها برنامه ای دارند.
وی اضافه کرد: در کمیسیون عمران نقض های بر معاونت های ایشان مطرح شد و امیدواریم در صورت کسب آرای مجلس این نقض ها را برطرف کند. ما نیز به عنوان نمایندگان ملت نقض ها را برای رفع شدن مطرح می کنیم.
عضو کمیسیون مجلس، عملکرد آخوندی در مسکن مهر را این گونه ارزیابی کرد: مسکن مهر پروژه بزرگی بود که در کشور شروع شد و تقریباً ۳۰ الی ۴۰ درصد آن مدیریت شده بود و بقیه کارهای آن به دولت یازدهم و آقای آخوندی واگذار گردید که اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در مجموع، عملکرد آقای آخوندی در مسکن مهر به رغم کاستی های موجود، مطلوب ارزیابی می گردد. گرچه در برخی مناطق مانند پرند و… مشکل داریم ولی در نقاطی مانند گلبهار تنها ۲ هزار و ۵۰۰ مسکن افتتاح شده و بقیه آن پیشرفتی میان ۴۰ تا ۸۰ درصدی داشت که توانستیم در طی ۳۲ ماه ۲۳ هزار واحد دیگر افتتاح کنیم.
وی افزود: البته درباره مسکن مهر اشتباهاتی وجود داشت اما در مجموع طرحی مناسب بود و بسیاری از مردم صاحب مسکن شدند. دولت دوازدهم نیز باید سعی در رفع مشکلات آن داشته باشد.
بنایی همچنین یاد کردن از مسکن مهر به عنوان “طرح مزخرف” از سوی آقای آخوندی را اشتباه دانست و خاطرنشان کرد: بنده این مطلب را به آقای آخوندی و معاونانشان نیز گفته ام و نباید مطرح می شد. در واقع، چنین جوسازی هایی برای خوب و بد، چپ و راست وجود داشته و نباید پذیرفت. به چنین مطالبی نیز نباید دامن بزنیم.
عضو لیست امید، در پایان ضمن تشکر از پیگیری های استادنیوز، خبرنگاران را رسانندگان مطالبات مردم به نمایندگان مجلس دانست.

منبع: استاد نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.