اصفهان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: مأموریت نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش مردم است و ما برای حفظ این مهم از همه ظرفیت‌ها استفاده می کنیم.

برای حفظ امنیت و آرامش مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: امروز هر کسی در جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت است این را باید بداند که امنیت ما مدیون شهدا، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

وی با اشاره به اینکه مراجعه مردم برای رفع مشکلات خود به نیروی انتظامی یک افتخار است، اظهارکرد: در این راستا نیروی انتظامی باید پناهگاهی برای کسانی باشد که دچار مشکل شده و به آنها مراجعه کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز هر کسی در جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت است این را باید بداند که این امنیت را مدیون شهدا، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز این مسئولیت برعهده ماست نباید فراموش کنیم که از چه کسانی داریم.

سردار اشتری با اشاره به شهادت مظلومانه محسن حججی که چهارشنبه هفته گذشته به دست تکفیری های داعش به شهادت رسید، گفت: محسن حججی را شاید کمتر کسی می‌شناخت، این شهید، با صداقت و ایمانی که داشت در هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای ایران برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و برای کشور به جنگ با دشمنان رفت و امروز در داخل و خارج از کشور در عرصه‌های مختلف نام از این شهید و اقتدار این شهید است.

وی تاکید کرد: مأموریت نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش مردم است و ما برای حفظ این مهم از همه ظرفیت‌ها استفاده می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بالاترین نعمت برای یک جامعه نعمت امنیت است و ما برای رسیدن به این هدف بزرگ باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم به‌گونه‌ای که باید روحیه جهادی که توسط رزمندگان به همه جهان ثابت شد سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی یادآور شد: امروزه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در مقابله با تهدیدات نظامی، اجتماعی، اقتصادی، مجازی و فرهنگی می‌پردازد.

سردار اشتری بیان کرد: امنیت مرزها بسیار خوب است و این یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های نیروی انتظامی، استقرار آن در همه مکان‌ها و جامعه‌محوری بودن آن است.

نیروهای پلیس فرزندان انقلاب و امام هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است و این مهم به خاطر حسن تلاش مرزبانان و نگهبانان کشور به دست آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید یوسف طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ برای هر جامعه‌ای امنیت است و یکی از کارهای بزرگی که نیروهای مسلح و نیروی انتظامی انجام می‌دهد، ایجاد احساس امنیت در شهروندان است.

وی بیان کرد: برای مردم نیروهای مسلح به منزله قله هستند که حفظ ناموس و مال آنها را بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته در برقراری امنیت ادعا دارند اما نا امنی در کشورشان موج می‌زند، تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است و این به حسن تلاش مرزبانان و نگهبانان کشور است.

وی افزود: به جز امنیت جان و مال، امنیت فرهنگی، جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از فسادهای خیابانی بر عهده نیروی انتظامی است که دست تنها در حال انجام وظیفه است.

طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: نیروهای پلیس فرزندان انقلاب و امام هستند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به آرامش و امنیت جامعه اسلامی دریغ نمی‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.