​ایلام- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: خدمات کلینیک سیار دندانپزشکی ایلام اهدایی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته دولت برای ارائه خدمات رایگان به اقشار محروم آغاز می شود.

خدمات کلینیک سیار دندانپزشکی به اقشار محروم ایلام در هفته دولت آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، دکتر علی دل پیشه در جلسه بررسی چگونگی خدمات دهی کلینیک سیار دندانپزشکی به جامعه هدف آن با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی به عنوان گرانترین و پرهزینه ترین خدمات درمانی محسوب می گردند که دسترسی آسان مردم و خصوصاً اقشار کم درآمد و محروم به آن کمتر است، اظهارداشت: با استقرار این کلینیک سیار دندانپزشکی، ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار بیشتر از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دانشگاه با استفاده از توان و ظرفیت موجود و نیروهای جهادی و داوطلب حوزه دندانپزشکی خدمات رایگانی را به جامعه هدف خود در مناطق محروم ارائه خواهد کرد که قطعاً علاوه بر رضایت حق تعالی، رضایتمندی این قشر را در پی خواهد داشت.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این جلسه با بیان اینکه نظام سلامت به عنوان یکی از ارکان مهم خدمات، نقش تعیین کننده ای در ارتقاء سطح زندگی افراد در جامعه دارد، گفت: دسترسی اقشار گوناگون به تسهیلات و امکانات این حوزه از عوامل موثر حفظ و ارتقاء سلامت جامعه خواهد بود.

 دکتر محمدرضا صیدی ابراز کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی توسط این کلینیک سیار می تواند نقش موثری در سلامت دهان و دندان اقشار کم درآمد در سطح استان ایفا کند که ما به عنوان متولیان سلامت قطعاً در راه این هدف تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 وی خاطرنشان ساخت: با همکاری و هماهنگی همکاران دندانپزشک و عنایت و توجه ویژه ریاست محترم دانشگاه تلاش خواهیم کرد که در مناطقی که کمترین بهره از خدمات دندانپزشکی را دارا هستند، بیشترین استفاده از این کلینیک سیار داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.