۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 555902

عضو هیئت رئیسه کانون مربیان فوتبال خراسان برای قدس آنلاین یادداشتی نوشته است.

منتظر عذرخواهی باشگاه سیاه جامگان هستیم

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل شجیع عضوهییت رییسه کانون مربیان فوتبال خراسان در یادداشتی به بررسی شرایط سیاه جامگان پرداخته است:

* چولاک مفتخور دیگریست که به جریان فوتبال پر استعداد خراسان وارد شد که حداقل بیست بازیکن امید بهتر از او داریم.

* بله تیم خصوصی است ولیکن متعلق به همه خراسانی هاست که با تمام وجود دو سال است به ورزشگاه می آیند تا سقوط نکند اگرچه با چاشنی شانس مانده است و لیکن همین ماندگاری اش حداقل آرزوی بیست استان دیگراست که در حسرت یک تیم مانده اند ، مدیر محترم رسانه ای,،ما هم کمتر از تو از وضعیت سیاه جامگان بی خبر نیستیم ، به حریم مردی که نیمی بیشتر از زندگیش را صرف فوتبال خراسان کرده است نزدیک نشو ، بگذار دهان من و امثال من به خاطر فوتبال بسته بماند و تیم خوب و رو به جلوی سیاه جامگان را با بی تدبیری به حاشیه نبر!

* برادر عزیز یادت باشد گاه حرمت یک نفر ممکن است از یک تیم هم بیشتر باشد ، چرا به جای هم نوایی و هم افزایی به خاطر یک اظهار نظر بسیار سنجیده فرار رو به جلو کرده‌ای ، آیا این نگرش بدوی شما مورد تایید مدیران سیاه جامگان هم هست؟ 

*  نمی دانم، اما فکر هم نکنم ، برادر به پا و گلیم هم بیندیش، راست می گویی ما جز از لیگ یک گامی به جلو بر نداشته ایم ولی همدستی با مافیای کثیف فوتبال را هم در نظر داشته باش. 

* لیگ یک و دو که جای خود دارد الان خانه نشینیم اما همچون عقابی در نقطه ای دور از آسمانیم که حتی پر کوچکمان هم به کلاغی نمی‌ماند که پاچه بخوارانیم و در تیمهای لیگ کشور مربیگری کنیم ، تو عزیز که سهل است اگر بنا به کنار آمدن بود از روی چه نام ها که گذشتیم تا خود قربانی شویم اما فوتبال پاک یقه اش بیش از این چرک نشود ، در مورد دوست عزیز،پاک، و دلسوز و صادقم قاسم زردکانلو جز از طریق معذرت خواهی بر نمی تابم و گرنه تا دنیا دنیا ست من معلم را در مقابل خودت با چنگال تیز ببین . . . وهمین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.