مشهد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: بر اثر سیل اخیر، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به تأسیسات آبرسانی ۳۹ روستای استان وارد شده است.

سیل ۱۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی روستایی خراسان رضوی خسارت وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، محمد دانشگر با بیان این خبر افزود: بارندگی‌های شدید جمعه گذشته و جاری شدن سیل، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها و تأسیسات آبرسانی ۳۹ روستا در ۷ شهرستان استان وارد کرده است.

 وی افزود: این سیل به زیرساخت‌ها و تأسیسات آبرسانی روستایی در شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد، فریمان، قوچان، سرخس و تربت‌جام خسارت وارد کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی بیشترین خسارت وارد شده به تأسیسات آبرسانی روستایی شهرستان‌های کلات و درگز بوده است.

دانشگر ادامه داد: در این سیل تأسیسات آبرسانی ۱۷ روستای کلات، ۱۱ روستای درگز، سه روستای فریمان، سه روستای مشهد، دو روستای سرخس، دو روستای تربت‌جام و یک روستای قوچان آسیب دیده است.

وی با بیان این که پس از وقوع سیل، مجموعه آب و فاضلاب روستایی با تلاش شبانه روزی و به سرعت اقدام به تأمین موقت آب شرب این روستاها نموده افزود: در حال حاضر آب شرب ۳۰ روستا وصل شده و عملیات بازسازی تأسیسات آسیب دیده مابقی روستاها در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.