باشگاه سیاه جامگان از پیشکسوتان فوتبال خراسان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی باشگاه سیاه جامگان از پیشکسوتان فوتبال خراسان

به گزارش قدس آنلاین، آرمین رهبر، مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان با عذرخواهی رسمی از قاسم زردکانلو و سایر پیشکسوتان فوتبال خراسان تاکید کرد: ما نیازمند همفکری همه اهالی فوتبال به ویژه پیشکسوتان هستیم.

باشگاه سیاه جامگان و پدیده هرچند زیر نظر بخش خصوصی اداره می‌شوند اما همه اهالی فوتبال می توانند در خصوص این دو تیم اظهارنظر کنند به ویژه پیشکسوتان که شناسنامه فوتبال خراسان هستند.

من از طرف باشگاه سیاه جامگان از تمام پیشکسوتان عزیز به ویژه جناب زردکانلو، جناب غیاثی، آقای شجیع و سایر پیشکسوتان از بی احترامی صورت گرفته عذرخواهی میکنم و امیدوارم از این پس ما را از نظرات خود محروم نکنند و همچنان به ما راهکار بدهند.

ما در این مدت با تکریم پیشکسوتان فوتبال خراسان نشان دادیم احترام خاصی برای آنها قائلم ، در برهه کنونی احترام حلقه گمشده فوتبال خراسان است از این رو امیدوارم دوستان همچنان با همدلی به موفقیت دو تیم در عرصه لیگ برتر کمک کنند تا فوتبال خراسان بتواند در آینده شاهد موفقیت های بیشتری شود.

در شرایط کنونی فرایند جذب بازیکن با مشکلات بسیار زیادی رو به رو است که این اتفاق گریبانگیر ما نیز شده است اما قوانین جدید به مربیان و کادر فنی تیم های این اجازه را داده است تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر چنانچه بازیکنی با تفکرات کادر فنی تیم ها همخوانی نداشت از تیم کنار گذاشته شود. داستان بازیکن کروات نیز به این ترتیب بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.