شهرکرد-مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود بودجه برای تامین مسکن مبلغین اعزامی به مناطق مختلف بویژه مناطق آلوده گفت: هم اکنون ۴ روحانی در این مناطق مستقر شده است که می طلبد برای این مبلغان مسکن فراهم شود.

تامین مسکن مبلغان اعزامی به مناطق آلوده به مواد مخدر از ضروریات است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید جعفر مرتضوی بنی ظهر چهارشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: استقرار روحانی، برگزاری دوره های آموزشی مبلغان و روحانیون، برگزاری همایش طلاییه داران تبلیغ و برگزاری گفتمان های دینی در مدارس از جمله اقدامات فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان برای مقابله با گسترش آسیب های ناشی از مواد مخدر بوده است.

مرتضوی بنی تاکید کرد: در بحث آسیب های اجتماعی در وضعیت هشدار قرار داریم و باید هرچه سریعتر تصمیم گیری مناسبی در این راستا صورت گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: ۲ هزار و ۷۰۰ محله در کشور بعنوان نقاط ویژه برای مقابله با گسترش مواد مخدر انتخاب شده که از این تعداد ۲ محله در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

در ادامه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: پرهیز از تمرکز گرایی، حضور پررنگ مردم در برنامه ها، همدلی و همکاری کمیته ها، پرهیز از اقدامات مناسبتی و تداوم برنامه ها در طول ایام سال در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

 سید قدیر مرتضوی افزود: کشفیات مواد مخدر در استان در مقایسه با سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است و در حوزه برخورد با عوامل تولید و توزیع مواد مخدر نیز آمارها افزایش داشته است.

وی با اشاره به اشتغال بهبودیافتگان مواد مخدر گفت: ۲۴۰ نفر از بهبودیافتگان موادمخدر با سازمان فنی و حرفه‌ای استان همکاری دارند و کارآفرینانی که بتوانند بهبودیافتگان مواد مخدر را بکارگیری کنند حمایت می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.