شهرکرد-ظهر چهارشنبه در آستانه سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور، مراسم تجلیل از آزادگان استان در محل مجتمع فرهنگی، تفریحی سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان به همت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

آزادگان و ایثارگران چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این مراسم با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از مدیران ارشد محلی و همچنین با حضور تعداد زیادی از آزادگان به همراه خانواده های ایشان برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، آزادگان را نماد عزت و سربلندی میهن اسلامی برشمرد و تاکید کرد: آزادگان با صبر و متانت در راستای قیام امام حسین(ع) رسالت خود را به نحو احسن انجام دادند.

 قاسم سلیمانی با بیان اینکه، این عزیزان در زندان های رژیم بعث گرفتار آمده بودند افزود: رنج و مشقتی که خانواده این عزیزان متحمل شدند کمتر از اسارت و در بند بودن رژیم بعث عراق نیست.

رئیس شورای اداری استان خطاب به مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: باید عزت و سربلندی آزادگان در همه شئون حفظ شود و توجه ویژه ای به این عزیزان شود که واقعا باعث افتخار کشور و این نظام مقدس هستند.

شایان ذکر است در آئین نکوداشت آزادگان از تعدادی از خانواده و آزادگان حاضر در جلسه با اهداء هدیه و لوح تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

استان چهارمحال و بختیاری با داشتن بیش از ۳۰۰ آزاده یکی از استان های افتخار آفرین در برگزاری نکوداشت و گرامیداشت جایگاه آزادگان سرافراز و صبور در جمهوری اسلامی ایران بشمار میرود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.