جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه‌ ‌آمادگی یگان‌های ارتش در مرز بسیار عالی است، گفت: داعش ‌هیچ‌گاه نتوانست ‌تصور نزدیکی به مرزهای ایران را در ذهن بگذراند.

‌آمادگی یگان‌های ارتش در مرز بسیار عالی است /داعش ‌هیچ‌گاه نتوانست ‌تصور نزدیکی به مرزهای ایران را در ذهن بگذراند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ظهر امروز در جمع کارکنان این تیپ اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز جهان و به ویژه منطقه اگر مجموعه‌ دفاعی کشور  برای دفاع آماده‌باشند و از ناملایمات جنگ نهراسد، آن ملت پیروز است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین محسنات آماده بودن ایجاد امنیت روانی برای مردم است چرا که وقتی مردم آمادگی نیروهای مسلح را ببینند آسوده‌خاطر خواهند شد.

پوردستان گفت: نمایش قدرت نیروهای مسلح کشور باعث شد تا داعش نتواند هیچ‌گاه تصور نزدیک شدن به مرزهای کشور را در ذهن بگذراند بنابراین هر چقدر برای آمادگی تلاش شود ارزش دارد.

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما در معرض یک آزمایش بزرگ هستند، به رخدادهای سال ۸۸ اشاره و عنوان کرد: حوادث سال ۸۸ یک فتنه از جنس نرم بود و این در حالیست که داعش مظهر فتنه از جنس سخت است. با این حال این را بدانید عمر فتنه همیشگی نیست اما می‌طلبد در همه حال آماده باشیم چرا که ما در مقابل یک هجمه جدید از حضور عناصر تکفیر و نفاق هستیم.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: نیروهای مسلح ما حق ندارند غافلگیر شوند به طوری که مهم‌ترین ویژگی‌ها در آمادگی نیروهای مسلح داشتن اشراف اطلاعاتی به شرایط درون و پیرامونی کشور، آمادگی نیروهای انسانی و حاضر به کاری تجهیزات است.

پوردستان گفت: با وجود برخی تهدیدات خُرد در منطقه اما امروز آمادگی یگان‌های حاضر در مرز بسیار عالیست اما فراموش نکنیم یگان‌های پشتیبانی نیز باید آماده‌تر باشند.

وی داشته‌های افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس را امانتی ارزشمند در دست رزمندگان امروز عنوان و اظهار کرد: باید در حفظ و حراست از این گنجینه معنوی تلاش و کوشش کنیم.

به گزارش تسنیم جانشین کل ارتش با حضور در  تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان از نزدیک با بخش‌هایی از توان و آمادگی رزمی یگان‌های این پادگان آشنا شد و شاهد اجرای چند نمونه از عملیات رزمی یگان‌های پیاده و زرهی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.