مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۶ هزار و ۳۸۰ مسافر از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به سرزمین وحی اعزام شدند.

پایان پروازهای رفت فرودگاه اصفهان به حج تمتع/اعزام ۶۳۸۰ زائر از اصفهان به حج

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان، حسن امجدی با اشاره به اعزام حجاج به مدینه و جده اظهار داشت: پروازهای رفت حج فرودگاه اصفهان از ۱۲ مرداد ماه امسال آغاز و بامداد ۲۵ مرداد خاتمه یافت.

وی افزود: در این مدت ۲۴ پرواز از فرودگاه اصفهان انجام شد که از این تعداد ۱۳ سورتی پرواز به مقصد مدینه و ۱۱ سورتی پرواز به مقصد جده بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ۶ هزار و ۳۸۰ مسافر به سرزمین وحی اعزام شدند که  ۵ هزار و ۷۵۰ زائر از استان اصفهان و ۶۳۰ زائر از استان چهارمحال و بختیاری در قالب ۴۴  کاروان  بودند و آخرین پرواز در ساعت ۴:۳۰  بامداد چهارشنبه انجام شد.

وی با ابراز رضایت از عملیات رفت حج تمتع سال ۹۶ گفت: با برنامه‌ریزی و تدابیر اتخاذ شده تمام عوامل اجرایی به بهترین شکل ممکن به زائران سرزمین وحی خدمت‌رسانی کردند.

امجدی افزود: از امروز به دنبال برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای استقبال  از حجاج در عملیات برگشت و فراهم کردن تسهیلات لازم برای استقبال کنندگان هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.