سرمربی پرسپولیس در مورد خطاهایی که داور بازی برابر سیاه جامگان ندید از یک جمله عجیب استفاده کرد.

جمله عجیب برانکو در مورد داور بازی با سیاه جامگان/ حتی باید شکست می خوردیم!

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک به یک شامگاه چهارشنبه پرسپولیس برابر سیاه جامگان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: می دانستم بازی سختی پیش رو داشتیم و باید بگویم یکی از بازی های سخت‌مان را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: شاهد قانون قدیمی فوتبال بودم. تیمی که نتواند از شانس خود استفاده کند، مجازات می شود. معمولا اینجور بازی ها را هم باید باخت اما ما مساوی کردیم.

وی افزود: بیش از حد شانس گل داشتیم و آنها را راحت از دست دادیم. احتمالا بخشی از تمرکزمان به خاطر بازی با الاهلی به هم ریخته بود. متاسفم که نتوانستیم به هوادارانمان برد را هدیه کنیم. لیگ سختی داریم و از این نتایج شاهد خواهیم بود. نباید به هر حال دو امتیاز را از دست می دادیم.

وی درباره داوری بازی اظهار داشت: ما دلایل زیادی داریم بابت نارضایتی از داور بازی. خیلی صحنه ها بود که ما نیاز داشتیم داور دقت می کرد. باید بازی را دوباره ببینیم اما بعضی از صحنه ها را می توان از داخل هواپیما هم دید.

برانکو درباره اینکه بازیکنانش بی دقتی به خرج دادند اظهار داشت: به نظرم گل علیپور درست بود اما این اتفاق در اینجا برایمان آفساید گرفته شد. من نمی دانم چرا باید قوی تر از داور باشیم. داور تمام وظایفش را عمل کرد و من حرفی در این باره ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییر در خط دفاعی تیمش تصریح کرد: مشکلی نداشتیم. آنها تنها در ابتدای بازی شانس گل داشتند. در صحنه کل هم مشکلی وجود نداشت. من می گویم از کجا می دانید همین تیم مقابل الاهلی به میدان نمی رود.

برانکو افزود: من به محرمی به خاطر بحران کوچکی که برایش به وجود آمده است استراحت دادیم. سید جلال هم کاملا آماده است.

وی درباره سیر شدن پرسپولیسی ها پس از به ثمر رسیدن گل اظهار داشت: موافقم همیشه باید گل زد و گل زد. ما خیلی موقعیت داشتیم. گل دوم وضعیت را برایمان راحت تر می کرد. به هر حال نتیجه یک بر صفر همیشه شکننده است. من به سیاه جامگان تبریک می گویم که تا دقیقه نود جنگیدند.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری که آدم همتی را دورگه خواند به شدت عصبانی شد و گفت: چرا او را دو رگه خواندید. حتما شاید به خاطر پدر بزرگش است که هنرمند بوده است. چرا از شخص یگری که نیمکت نشین نبوده است صحبت نمی کنید. چرا حرفی از شخص دیگری نمی زنید. شما فکر می کنید من احمق هستم. شما جای پسرم هستید و من باید بگویم همه چیز را متوجه می شوم.

سرمربی پرسپولیس در پایان بار دیگر درباره داور بازی صحبت کرد و گفت: این موضوع کاملا طبیعی است که داور اشتباه می کند. موضوع این است که داوری ها نباید یکطرفه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.