سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: با بهترین تیم دهه اخیر فوتبال ایران بازی کردیم و توانستیم یک امتیاز از این تیم بگیریم.

اکبر میثاقیان : مجبور شدیم روی زمین بیفتیم تا امتیاز بگیریم

به گزارش قدس آنلاین، اکبر میثاقیان پس از تساوی یک به یک شامگاه چهارشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: واقعا نمی توانم نفس بکشم. احساس می کنم خودم در زمین دویده ام.

وی افزود: بازی خیلی سختی داشتیم. تیمی را به میدان فرستادیم که دو نفر از آنها برای اولین بار در ورزشگاه آزادی تهران حضور داشتند. در نیمه اول خیلی شانس آوردیم اما در نیمه دوم با تعویض ها و دوندگی بی امان بازیکنان توانستیم به گل برسیم. 

میثاقیان درباره اینکه چرا بازیکنانش روی زمین می افتادند گفت: خیلی فشار بازی بالا بود. دنبال امتیاز بودیم. یکی از سخت ترین بازیها را داشتیم. باید بگویم پرسپولیس می تواند در ادامه بازی هایش نشان دهد چقدر خوب و حرفه ای است. بعضی جاها زورمان به آنها نمی رسید و باید می افتادیم روی زمین تا امتیاز بگیریم.

میثاقیان درباره عملکرد داوری گفت: چون یک امتیاز گرفتیم داوری خیلی خوبی را شاهد بودیم. به نظرم در نیمه دوم آنقدر خوب بودیم که لایق همین یک امتیاز باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.