مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: نتیجه و ثمره خون پاک شهدای مظلوم مدافع حرم، پیروزی جریان مقاومت در عالم است.

ثمره خون شهدای مدافع حرم رمز پیروزی جریان مقاومت خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان محسن حججی و احمد محمد مشلب که با حضور خانواده های معظم این شهیدان و همسران، مادران و فرزندان شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، تصریح کرد: طبق وعده های خداوند متعال در قرآن کریم و بر اساس روایات ائمه اطهار(ع) پیروزی نهایی با مظلومان و مجاهدان فی سبیل الله است.

بختیاری با اشاره به درسها و پیامهایی که ملت ایران اسلامی از آموزه های عاشورای حسینی گرفته است، اظهار داشت:عامل اصلی در پیروزی انقلاب و مقاومت و جانفشانی های سالهای دفاع مقدس، نهضت کربلا بود.

وی تبعیت از ولایت فقیه را از ویژگی های ممتاز خانواده های معظم شهدا دانست و گفت: در ادبیات ملت ایران سازش، نرمش و تسلیم در برابر دشمن وجود ندارد و مادامی که این روحیه ایثار و شهادت در ما وجود دارد، نصرت الهی همراه ما خواهد بود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی اذعان داشت: بایستی به پدر، مادر و همسر این شهید والامقام که با صلابت و عزت   به استقبال شهادت رفت، تبریک گفت.

بختیاری در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ٣٣ روزه گفت: اسرائیل و آمریکا و عمال منطقه ای آنان همه حمایتهای مالی و تسلیحاتی شان را برای به زانو درآوردن مقاومت در لبنان به کار بستند ولی در نهایت با خفت التماس می کردند که رهبر و جوانان مومن و غیور حزب الله به آتش بس رضایت دهند.

در این مراسم با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و حجت الاسلام پناهیان از خانواده های معظم شهیدان حججی و مشلب قدردانی و تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.