یزد - آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم، محسن حججی صبح پنج شنبه در مسجد روضه محمدیه یزد با حضور اقشار گسترده مردم همزمان با آیین بزرگداشت سالروز ورود آزادگان برگزار شد.

آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی در یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام اکبر صمدی از اساتید حوزه علیمه قم در این مراسم اظهار داشت: این شهید راه امام حسین(ع) را پیمود و با لبان تشنه سر از تنش جدا شد. این شهید در اوج مظلومیت و با اقتدار و غرور به شهادت رسید.

وی با اشاره به مظلومیت‌های خاندان امام حسین(ع) در واقعه کربلا افزود: امام سجاد(ع) شام را سخت‌ترین روزهای زندگیشان عنوان کردند و برای اتفاقات آن همیشه می‌گریستند.

صمدی تصریح کرد: امروز هم فرزندان غیور ملت ایران، در سوریه و شام به دست تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت می‌رسند و مظلومانه خونشان به زمین می‌ریزد داعش هر چه از خون جوانان ایران به زمین بریزد، خون‌های بسیار دیگری به جوشش و خروش می‌آید.

این استاد حوزه خاطر نشان ساخت: قطعا خون شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم زمینه نابودی و ریشه‌کن شدن داعش و مستکبران جهان را فراهم می‌کند.

وی افزود: عربستان سعودی که خود را خادم حرمین شریفین می داند با حمایت های مالی داعش قطعا در این جنایات بی شرمانه دخالت دارد و داعش با اسم دین و اسلام و با حمایت عربستان و امریکا دست به جنایات بزرگی زده است.  

در این مراسم آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، مدیر حوزه‌های علمیه استان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.