۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
کد خبر: 556204

گوگل بالاخره نسخه دسکتاپ اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند خود یعنی Google Allo را نیز منتشر کرد. البته تنها کاربران دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند از نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن استفاده کنند.

نسخه دسکتاپ Google Allo منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، برای استفاده از نسخه دسکتاپ Google Allo تنها کافی است این اپلیکیشن را در گوشی اندرویدی خود باز کنند و کد QR را در وب‌سایت آن اسکن کنند.

البته برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن تنها در نسخه موبایل آن قابل استفاده است که شامل موارد زیر می‌شود:

    اتصال به اکانت Google، سوییچ کردن بین اکانت‌ها و یا حذف آن‌ها
    حذف یا اضافه کردن اعضای گروه‌های مختلف
    تهیه فایل‌های پشتیبان از اطلاعات
    تنظیمات مرتبط به نوتیفیکیشن‌ها و privacy
    برخی از ویژگی‌های مرتبط با چت‌ها مانندگرفتن تصاویر، حذف چت‌ها، بلاک کردن مخاطبان و یا چت کردن با کسی که در لیست مخاطبان نیست.

هنوز مشخص نیست کاربران گوشی‌های آیفون چه زمانی می‌توانند از نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن استفاده کنند؛ اما گوگل اعلام کرده است که این افراد نیز به‌زودی می‌توانند از نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

گوگل به کاربران توصیه کرده است قبل از استفاده از نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن، نسخه اندروید آن را به جدیدترین نسخه به‌روز‌رسانی کنند.

این اپلیکیشن از دستیار مجازی Google Assistant هم پشتیبانی می‌کند. این دستیار مجازی بر پایه هوش مصنوعی ایجاد شده و به کاربران اجازه می‌دهد به اطلاعاتی همچون زمان پخش فیلم‌‌ها، اخبار، اطلاعات رستوران‌ها، مسیرها و سایر موارد دست پیدا کنند. گوگل برای برقراری ارتباط کاربران با یکدیگر، اپلیکیشن‌های Duo، Hangouts و YouTube Chat را نیز عرضه کرده است.

منبع: کلیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.