دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در شرایطی به پایان رسید که شاگردان علیرضا منصوریان نمایش بهتری نسبت به دیدارهای گذشته داشتند اما در نهایت بازی را واگذار کردند.

دایی استقلال را نقره داغ کرد/ شکست تلخ برای منصوریان و بحران جدید آبی ها

به گزارش قدس آنلاین، روز دوم از هفته چهارم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه با دیدار تیم های فوتبال سایپا و استقلال در ورزشگاه تختی تهران پیگیری شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر سایپا به پایان رسید. محمد عباس زاده در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی برای سایپا گل زد.

در این دیدار که تماشاگران استقلال هم استقبال خوبی از آن داشتند شاگردان علیرضا منصوریان در نیمه اول نمایش خوب و جذابی داشتند و موقعیت های زیادی را هم روی دروازه حریف انجام دادند.

هر چند سایپا هم نمایش خوبی داشت اما درصد مالکیت توپ استقلال و موقعیت های خطرناک روی دروازه این تیم بیشتر بود و حتی یک بار هم شوت محکم ورویا غفوری به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

شاگردان علی دایی یک بار در موقعیتی مطلوب قرار داشتند و می توانستند دروازه استقلال را باز کنند اما سیدمهدی رحمتی در موقعیتی تک به تک توپ علی قلی زاده را مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول سجاد شهباززاده مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت. 

در نیمه دوم بازی جذاب و تماشایی دو تیم ادامه داشت که سهم استقلال در این زیبایی بیشتر بود و بخش عمده زمان بازی در اختیار شاگردان علیرضا منصوریان بود. با این حال در دقیقه ۵۷ این دیدار مهدی رحمتی روی مهاجم حریف مرتکب خطا شد که محمد عباس زاده این ضربه را به گل تبدیل کرد.

بعد از این گل استقلال حملات زیادی را روی دروازه سایپا پی ریزی کرد و بارها تا پشت محوطه جریمه حریف هم پیش رفت اما در نهایت نتوانست دروازه شاگردان علی دایی را باز کند و شکست را پذیرا شد.

روزبه شاه علی دوست مدافع تیم فوتبال سایپا در دقیقه ۹۱ این دیدار با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

علی دایی که مدتها نتوانست بود با تیم های مختلف استقلال را شکست دهد پس از ۸ سال موفق شد در این دیدار با یک ضربه پنالتی طلسم را شکست و با ۱۰ امتیاز به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.