۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: 556273

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:ذوب‌آهن هم می‌توانست نتیجه را برگرداند و چند موقعیت هم داشت و ما اجازه ندادیم که به گل برسند.

زلاتکو پس از بردن امیر قلعه نویی چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، زلاتکو کرانچار پس از برتری 2 بر صفر سپاهان مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم همه شما با من موافق هستید که شاهد بازی خوب و تماشایی بودیم. هر دو تیم سرحال بودند. اگرچه بردیم و خوشحالیم، اما ذوب‌آهن هم می‌توانست نتیجه را برگرداند و چند موقعیت هم داشت و ما اجازه ندادیم که به گل برسند.

وی ادامه داد: اجازه ندادیم از ضربات ایستگاهی استفاده کنند. با بازیکنان صحبت کردم و اشتباهات‌مان را اصلاح کردیم و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم.

کرانچار در مورد عملکرد اولیویرا دروازه‌بان سپاهان، اظهار داشت: زمانی که به سپاهان بازگشتم متوجه شدم که او روند رو به رشدی دارد و به همین خاطر او را برای این فصل هم حفظ کردیم. در کنار او دو دروازه‌بان جوان دیگر داریم که با رقابت با اولیویرا به شرایط خوبی می‌رسند و می‌توانند آینده سپاهان را تأمین کند. 

سرمربی سپاهان در مورد اینکه علی کریمی دوست داشت به سپاهان بیاید و حالا که قراردادش با باشگاه اروپایی فسخ کرده شرایطش چگونه خواهد بود و آیا دوست دارید باز هم او را به خدمت بگیرید یا خیر، گفت: دو هفته پیش اطلاع کسب کردیم که مسئولان باشگاه سپاهان با او وارد مذاکره شدند و کریمی هم برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است و قرار بود قبل از بازی با سپیدرود به تیمی ملحق شود اما باز هم شنیدم که او بعد از بازی‌های ملی می‌تواند به سپاهان بیاید.

وی ادامه داد: خودمان این بازیکن را از رده‌های پایه به تیم بزرگسالان آوردیم و پرورش دادیم. زمانی هم که من دیناموزاگرب را ترک کردم او ماند و حدود چند ماه هم تمرین نکرد. اگر آن زمان می‌پذیرفتیم به سپاهان بیاید هم برای خودش خوب بود و هم تیم ملی. کریمی برای آمدن به سپاهان با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد اگر باشگاه و او نمی‌توانند به توافق برسند دیگر ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.