زاهدان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کانون ها و تشکلات کارگری فرصتی مغتنم برای استفاده از آن در مسیر پیگیری و رسیدگی به امورات و مشکلات حیطه کاری و قشر کارگری به شمار می رود.

کانون ها و تشکل های کارگری فرصتی مغتنم برای رسیدگی به امور کارگران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در دیدار با اعضای جدید هیئت مدیره کانون بازنستگان کارگری شهرستان زاهدان اظهار داشت: این کانون بدلیل داشتن مراوده و ارتباط با قشر و گروهی که سالیان سال توان جسمی و روحی خود را معطوف به خدمت کرده اند، جایگاه بسیار مهم و با اهمیت را داراست.

وی با بیان اینکه توجه به کانون ها و تشکل ها در دولت یازدهم و دوران مسئولیت دکتر ربیعی در مسند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بصورت ویژه بوده افزود: یکی از اثرات مهم این توجهات، خروج تشکل ها از محدودیت ها و چالش هایی که سالها گرفتار آن بوده اند است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه کار نیاز سنجی از تمامی کانون ها و تشکل های صنفی کارگری و کارفرمایی در استان بشکل جدی در دستور کار این اداره کل قرار دارد گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این آمادگی را دارد تا در حد توان همیار و همگام این تشکل ها باشد.

جهاندیده با تاکید بر اینکه تشکل ها و کانون ها باید از حالت اسمی خارج شده و به کارکرد اصلی خود بپردازند افزود: تعامل و همگرایی با کانون ها و تشکل های همسو در استان های مختلف می تواند بخش مهمی از تجارب طرفین را در مسیر رسیدگی و توجه به امورات حیطه کاری سوق داد.

در این دیدار همچنین اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان کارگری زاهدان از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بخاطر حمایت و پشتیبانی از تشکل ها و کانون های کارگری و توجه به خواسته ها و دغدغه های آنان قدردانی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.