سرمربی میلان از پیروزی تیمش در دیدار رفت پلی اف لیگ اروپا برابر نماینده مقدونیه ابراز شادمانی کرد.

خوشحالی مونتلا از شروع مقتدرانه میلان در فصل جدید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم های میلان و اشکندیا مقدونیه در دور رفت پلی اف لیگ اروپا بابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر صفر میلانی ها به پایان رسید. حالا میلانی ها خودشان را برای بازی در هفته نخست لیگ ایتالیا برابر کروتونه آماده خواهند کرد تا میلان مونتلا که متحول شده است، رقابت های لیگ ایتالیا را آغاز کند.

ویچنزو مونتلا بعد از درخشش تیمش در پلی اف لیگ اروپا گفت: نمی خواهم خودم را گول بزنم که همه چیز آماده و خوب است. این یک ترکیب جوان است که خودم را برای رقابت های سخت آماده می کند. خیلی از بازیکنان تیم جدید هستند که به تازگی در کنار هم جمع شدند و نیاز به کار زیاد و سخت است تا تیم بتواند آماده شود. با این حال از پیشرفتی که تیمم در ارائه بازی زبا و دلچسب ارائه می دهد خوشحالم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: خوشبختانه شرایط در این دیدار برای ما از همان ابتدا خیلی خوب پیش رفت و توانستیم به چیزی بیش از انتظار خودمان دست یابیم با این حال دیدار برگشت را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام قدرت به میدان می رویم چون بازی برگشت هم فرصت جدیدی برای این است که بخواهیم تیم بهتری نسبت به قبل شویم . تنها نکته منفی در این دیدار مصدومیت جک بوناونتورا بود که من امیدوارم جدی نباشد و او بتواند تیم را در بازیهای مهم پیش رو آماده کند.

میلان در فصل نقل و انتقالات خریدهای زیادی داشت و تیم به طور کلی تغییر یافته است. اکنون میلانی ها باید خودشان را آماده شروع رقابت های لیگ کنند که از این هفته آغاز خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.