بجستان- حجت الاسلام والمسلمین وحیدی امام جمعه بجستان گفت: امروز بیش از هر زمان جامعه ایران نیاز به تفاهم وتعاون دارد زیرا آنچه نداریم را بدست آوریم و داشته هایمان را نگه دارم و تقویت کنیم و گوی سبقت را از دشمن برباییم.

نیاز به تفاهم و تعاون نیاز امروز جامعه ایران است

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان در مراسم نماز جمعه امروز تفاهم و تعاون را نیاز امروز جامعه ایران دانست و با توصیه به مردم و خصوصا مسئولان گفت: فرصت های ارزشمندی را که داریم نباید از دست بدهیم و برای تقویت و نگهداری آن باید بکوشیم.

وی افزود: امروز در سطح خاورمیانه در بین مسلمانان از موقعیت خوبی بر خورداریم و نفوذ داریم و از نظر علمی و توانمندیهایی که داریم نیز از موقعیت خوبی برخوردار می باشیم که می توانیم با تهدیدات دشمن مقابله کنیم لذا می طلبد مسئولان و مردم تفاهم داشته و با تعاون و همدلی که دارند در رفع مشکلات بکوشندو برای نابودی دشمن و نگهداری وبدست آوردن امتیازات خوبی که داریم  تلاش نمایند.

حجت الاسلام وحیدی گفت:دولت و مردم و دولت و دولتهای دیگر غیر از استکبار و مردم و دولت همه با هم باید کار ی کنند که گوی سبقت را از دشمن بربایندو نکته های زیادی که داریم را به رشد برسانیم .

امام جمعه بجستان با اشاره به سالروز شهادت علامه مجلسی نقش مادران  را در تربیت فرزندان و پرورش نسل آینده بسیار ارزشمندی دانسته و اظهار داشت:مادر است که می تواند الگوی همه ما دران دینی باشد و با عمل به دستورات اسلامی و ارامش وسکوت در دوران حاملگی و نگاه به آینده خوب جامعه فرزندانی خوب و ارزشمند تربیت و همچون علامه مجلسی ها تحویل جامعه بدهد که قرنها جامعه اسلامی از برکات آنان استفاده کنند.

حجت الاسلام حسین وحیدی همچنین در سالروز ولادت حضرت فاطمه س خانواده ها را توصیه به ایجاد وسایل لازم و کم هزینه جهت ازدواج فرزندان نموده و گفت: میوه ای اگر زیاد برسد گندیده می شود لذت با هزینه کم تلاش کنید وسایل ازدواج را در سنین پایین فراهم کنید که جلو خیلی از مفاسد نیز گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: حادثه کربلا را شنیده بودیم ولی ندیده بودیم اما اکنون به عینه می بینیم که چگونه مولی ما سید شهدا را سر بریدند و علی اصغر و علی اکبر را به شهادت رساندندو داعش این جنایات ننگین را پیاده می کندکه روز بروز تنفر مردم جهان و خصوصا مسلمانان از آنان بیشتر شده و برای نابودیشان دعا می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.