شکست استقلال برابر سایپا موقعیت سرمربی این تیم را به خطر انداخت تا جایی که اعضای هیات مدیره آبی ها قصد دارند در نشستی وضعیت این تیم را بررسی کنند.

گزارش ویژه قدس آنلاین/ منصوریان زود به «پل» رفت/ بررسی گزینه های جانشینی

قدس آنلاین - گروه ورزشی: شاگردان علیرضا منصوریان چهارمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر را در حالی با شکست برابر سایپا به پایان بردند که جو ملتهبی روی سکوهای ورزشگاه تختی وجود داشت و موافقان و مخالفان منصوریان بارها با یکدیگر درگیر شدند.

با این حال استقلالی ها امیدوار بودند با پیروزی برابر سایپا شرایط را به گونه ای پیش ببرند که از زیر بار فشارها و انتقادات خارج شوند اما هر چه زمان بازی جلوتر رفت کار برای آبی ها سخت تر شد و در نهایت این تیم دومین شکست فصل خود در چهار بازی را پذیرا شد. 

پس از بازی هم طرفداران استقلال دقایقی روی سکوها ایستادند و علیه سرمربی تیم شان شعار دادند. برخی موافق رفتن منصوریان بودند و برخی هم از وی حمایت کردند. با این حال آنچه مسلم است از نظر آماری استقلال در چهار دیدار ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته و همین مسئله منصوریان را تحت فشار قرار داده است.

هر چند استقلال فصل گذشته هم همین شرایط را داشت و در ابتدای فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود اما در پایان فصل توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند. حالا هواداران این تیم تنها امیدواریشان را به همین نکته معطوف کرده اند که مثل فصل گذشته دوباره تیمشان بردن را شروع کند.

اما اتفاقی که پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی رخ داد تا حدود زیادی کار را برای منصوریان سخت کرده است. شعارهایی که هواداران سر دادند به گوش اعضای هیات مدیره هم رسیده و آنها قصد دارند در نشستی که هفته پیش رو برگزار می کنند به وضعیت منصوریان و تیمش رسیدگی کنند.

هر چند که بعید به نظر می رسد اعضای هیات مدیره به این زودی تصمیم به کنار گذاشتن منصوریان بگیرند اما برخی عوامل نزدیک به باشگاه رایزنی برای پیدا کردن جانشین او را هم آغاز کرده اند. با این حال یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در گفتگو با قدس آنلاین خبر از بررسی وضعیت منصوریان و تیمش در جلسه هیات مدیره می دهد.

این عضو هیات مدیره که خواست نامی از او برده نشود البته برکناری منصوریان را تایید نمی کند اما مشخص است که از عملکرد این تیم راضی نیست و قصد دارند این موضوع را به طور ویژه بررسی کنند. شاید بازی با پدیده آخرین فرصتی باشد که به مصنوریان داده می شود. هر چند که در پیش بودن دربی با پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر دست و بال مدیران استقلال برای برکناری را ببیندد اما ادامه این وضعیت هم نمی تواند به سود آبی ها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.