زاهدان- نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: وزرا باید از سوی نمایندگان مجلس از میان افراد متدین انتخاب شوند.

کشور به وزرایی با روحیه جهادی نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله «عباسعلی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان مظهر استقامت و پایداری هستند و آن‌ها راویان اصلی سال‌های دفاع مقدس هستند و آنها می‌توانند با بیان این رشادت‌ها آن دوران را زنده نگه دارند.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌های مأموران سفاک رژیم منحوس وقت عراق و پاسداری از عقیده، ایمان و پایبندی به آرمان‌های مقدس امام(ره) و انقلاب اسلامی نام و یاد خود را در تاریخ مبارزات آزادی بخش ملت بزرگ ایران جاودانه کردند.

سلیمانی هم‌چنین به انتخاب وزرا از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در آزمون بزرگی قرار گرفته است و باید از این آزمون سربلند بیرون آید.

امام جمعه زاهدان افزود: کشور امروز به وزرایی با روحیه جهادی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید افرادی را برگزینند که پاسخگوی مشکلات اقتصادی، اشتغال، بیکاری، فساد و... در جامعه باشند.

وی هم‌چنین به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نیز اشاره کرد و گفت: ساده بودن این ازدواج باید الگویی برای ازدواج در جامعه ما باشد.

وی اظهار کرد: ازدواج امروز به‌عنوان دغدغه جامعه ما مطرح است که جوانان باید زندگی امام علی(ع) با حضرت فاطمه زهرا(س) را درس‌های زندگی خود قرار دهند تا بتوانند تشریفات، مخارج و مهریه‌های ازدواج را کم کنند.

امام جمعه زاهدان هم‌چنین به شهادت رسیدن محسن حججی توسط تکفیری‌های داعشی اشاره کرد و گفت: اسارت و شهادت محسن حججی به شدت لرزه بر اندام جهانیان انداخت و این از آثار و برکات شهادت و اسارت است.

سلیمانی یادآور شد: شهید محسن حججی نمونه بارز جوان انقلابی و ولایت‌مدار در جامعه است که با شهادت خود نشان داد جوانان ایرانی نمی‌گذارند ولایت تنها باشد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.