رشت- حجت الاسلام و المسلمین عربانی گفت: مردم ایران قوی و توانمند هستند و پشت سر رهبرشان ایستاده اند و هرگز اجازه تجاوز دشمن به خاک کشورشان را نمی دهند.

مردم هرگز اجازه تجاوز دشمن به خاک کشور را نمی دهند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خطیب موقت رشت با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که آمریکا هیچ وقت به گفته هایش پایبند نیست، اظهار کرد: بنابراین دشمن شناسی یکی از صفات ارزشمند مسلمان به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف صدیق عربانی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان ، جانبازان و شهدا برای دفاع از میهن ایران اسلامی جانفشانی کردند و ما نسبت به این عزیزان مسوول هستیم.

وی اظهارکرد: افتتاح پروژه های مختلف در مناسبت ها و در هفته دولت نشان دهنده کار و تلاش برای رفع مشکلات در جامعه است که برای همه این پروژه ها هزینه و کار شده است.

خطیب موقت رشت با اشاره به حضور دولتمردان در میان مردم و رسیدگی به مسایل و مشکلات از نزدیک خاطرنشان کرد: دیدار چهره به چهره با مردم کار ارزشمندی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شهادت محسن حججی از مدافعان حرم به دست داعشی ها خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی اعلام کرده تا انتقام خون این شهید را نگیریم از پا نمی نشینیم.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : دولتمردان برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند و باید بر همت و تلاش خود بیافزایند .

حجت الاسلام و المسلمین عربانی بیان داشت: مردم ایران قوی و توانمند هستند و پشت سر رهبرشان ایستاده اند و هرگز اجازه تجاوز دشمن به خاک کشورشان را نمی دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.