رشتخوار -استاد حوزه علمیه گفت:با شهادت شهید محسن حججی وحدت و همدلی در کشور حاصل شد.

شهید محسن حججی وحدت و همدلی در کشور  ایجاد کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد افراخته در مراسم یادمان شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی که با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، مسئولان و جمعی از مردم ولایتمدار رشتخوار در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) این شهرستان برگزارشد اظهار داشت: شهید محسن حججی با صلابت، شجاعت و عزت در مقابل دشمن به ایران و ایرانی عزت بخشید و  موجی از غرور صلابت و شجاعت و ایستادگی را به ارمغان آورد.

وی با گرامیداشت یاد شهید حججی با اشاره به حرکت نادرست برخی از نمایندگان مجلس که  با گرفتن عکس با دشمن ایران اسلامی عزت ایرانی را زیر سوال بردند خاطر نشان کرد:نمایندگان باید برای عمل نادرست خود از پیشگاه ملت رشید ایران عذر خواهی کنند.

حجت الاسلام افراخته با بیان اینکه این جوان عاشورا را زنده کرد، ابراز کرد: نسل دوم و سوم انقلاب به مراتب از نسل اول انقلابی تر هستند و همه باور کردند که واقعه کربلا و عاشورا تخیل نیست.

وی اظهار داشت: آمریکا هرگز برای مقابله با داعش حتی یک قدم برنداشته است و به امید خدا خودمان از داعش انتقام می گیریم.

این روحانی اعزامی از حوزه علیمه قم اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و شهید حججی راه حضرت سیدالشهدا (ع) را ادامه دادند.

حجت الاسلام افراخته  ادامه داد: شهدای مدافع حرم با لبیک به مکتب حیات بخش اسلام و آموزه های دین در مسیر دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و حضرت زینب (س) از تمام هستی خود گذشتند .

وی تصریح کرد: مدافعان حرم سمبل ایثار، اخلاص، ایمان، ولایتمداری، دشمن شناسی و کفر ستیزی هستند و باید همواره یادشان زنده بماند.

وی افزود: جوانان میهن اسلامی باید راه و اهداف نورانی و عزت بخش شهدای والامقام و بخصوص شهید حججی را بشناسند و برای تحقق آرمان های آنها لحظه ای کوتاهی نکنند.

وی بیان داشت: عزت امت اسلام و ملت قهرمان ایران همواره در گرو ادامه راه نورانی شهیدان و حرکت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است .

در این آیین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای حضرت امام حسین (ع) و اصحاب با وفای ایشان مرثیه خوانی کرد.

این مراسم به همت پایگاه مقاومت  اصناف رشتخوار «شهید باقری» برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.