اهواز- مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: باتوجه به شرایط ناپایدار جوی در شهرستان باغملک و تاکید ستاد بحران تمامی مراکز بهداشتی ودرمانی، اورژانس های ۱۱۵، و بیمارستان شهید طباطبایی جهت رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی در آماده باش کامل به سر می برند.

بهداشت و درمان باغملک برای خدمات رسانی به وضعیت سیل زدگان به حالت آماده باش درآمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان باغملک، دکتر صادق شهریاری اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد بروز سیلاب در منطقه امام زاده عبدالله بودیم بلافاصله اکیپ پزشکی به محل اعزام و خدمات اولیه را به نحو مطلوب ارایه کردند.

وی تاکید کرد: همشهریان بویژه عشایری که در مسیر سیلاب قرار دارند هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی بگیرند و از نزدیک شدن به محل هایی که احتمال سیلاب وجود دارد خوداری کنند تا بروز هرگونه تلفات جانی جلوگیری شود.

شهریاری افزود: ادارات آب و فاضلاب، بخشداری ها، هلال احمر و نیروهای بسیج همان طوری که همیشه پابه کار بوده اند این بخش را همیاری کنند تاعشایر که ذخایر انقلابند دچار هیچگونه آسیبی نشوند.

 وی تاکید کرد: از آنجایی که مصدومان احتمالی بدحال و اورژانسی در اولویت درمان قرار دارند به آن دسته از بیماران غیر اورژانسی و سرپایی که مشکل حادی ندارند توصیه می شود در شرایط عادی به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت به مراکز درمانی مراجعه نمایند تا وقفه ای در رسیدگی به مصدومان بدحال صورت نگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.