سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران گفت: در دیدار برابر آرژانتین در تیم ما اسم ها بازی کردند و اگر بخواهیم برنده شویم باید تیم باشیم.

برای تیم ما اسم‌ها بازی کردند نه تیم/ با این شرایط امیدوار نیستم

به گزارش قدس آنلاین، خوان سیچلو پس از اولین دیدار ایران مقابل آرژانتین که منجر به شکست تیم ایران شد اظهار داشت: سیستم امتیازدهی جدیدی را تجربه کردیم که سقف آن ۱۵ است و در چنین شرایطی امکان بازگشت به بازی بعد از ۲-۳ اشتباه وجود ندارد. آرژانتین از ما بهتر بازی کرد، به خصوص در توپگیری که نقطه قوت آنها بود. آرژانتین بازی خوبی کرد، برای هر امتیاز جنگید و به عنوان یک تیم بازی کرد اما ما با تعدادی اسامی در زمین بازی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آینده رقابت ها را چه طور می بیند هم افزود: اگر به عنوان تیم بازی کنیم می توانیم به آینده امیدوار باشیم اما اگر بخواهیم با اسامی و بر تکیه به اسم ها بازی کنیم نه امیدوار کننده نمی بینم.

سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران در پایان گفت: من انتظار همچنین شرایطی را داشتم چون در والیبال دو حالت وجود دارد یا برد یا باخت اما برخی دوست دارند ما خودمان را از قبل برنده و قهرمان بدانیم.

وی در پایان اظهار داشت: شاید یکی از دلایلی که ایران در تورنمنت های جهانی قهرمان نشده است همین پیش بینی های قبل از موعد باشد. نمی دانم، این نظر من است. باز هم می گویم، شاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.