ایلام - استاندار ایلام گفت : مرز مهران همچنان انتخاب اول زائران اربعین به عنوان مسیر وکانون اصلی تردد زائران برای شرکت در آیین اربعین حسینی (ع) می باشد.

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار است

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا مروارید در نشست ستاد اربعین استان، با اشاره به اینکه همچنان استان ایلام و خروجی رسمی مهران اولویت اصلی زائران عتبات عالیات است، اظهار داشت:  افزایش تلاش ها برای انجام سهل و روان تردد زائران و میزبانی مناسب از زوار در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود ترد زواردر مرز مهران نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کند، بیان داشت: در پاسخ به اعتماد زائرانی که ایلام و مهران را برای تردد  اربعین از مرز انتخاب می نمایند این ستاد در آمادگی کامل قرار دارد.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام بیان داشت: سپاه پاسداران یکی از ارگان هایی است که همواره در همه حوزه ها در کنار ما خدمت رسانی کرده و با ظرفیت خوبی که در حوزه درمان، حمل و نقل، سوخت، تامین بالگرد، تهیه غذا و سایر خدمات مسئولیت های مهم بسیاری بر عهده گرفته است و امسال نیز ما را یاری خواهد کرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه طبق پیش بینی هواشناسی امسال در ایام محرم و اعزام زائران در آبان ماه بارندگی بالاتر از حد نرمال وجود دارد، یادآور شد:  خدمت رسانی و تمهیدات بیشتری در زمینه اسکان و درمان باید اندیشیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.