اهواز-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک گفت: صبح شنبه تجیهزات امدادرسانی به ۱۰۰ خانوار سیل زده این شهرستان انجام شد.  

تجیهزات امدادرسانی به ۱۰۰ خانوار سیل زده باغملک ارسال شد

محسن شیخ علیزاده در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه همکاری ادارات و مخصوصا فرماندار، بخشداری ها، دهیاری ها، شوراها و مردم مناطق سیلاب زده خوب بوده اظهار کرد: مشکل همیشگی بحث استقرار اردوگاه اسکان اضطراری حتما مورد نیاز است که مسئولان شهرستانی و استانی زمین را در اختیار هلال احمر باغملک قراردهند تا بتوانیم بودجه دریافت و اقدامات اولیه کاری خود را انجام دهیم.

وی یادآور شد: شب گذشته دو مورد اعزامی از جمله بانوی باردار به شبکه بهداشت و در مان و یک فرد که از دره پرت شده و باعث شکستگی دست وی شد را به بیمارستان شهید طباطبایی منتقل کردیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک در ارتباط با اعزام بالگرد به این شهرستان گفت: متاسفانه از صبح امروز به همراه فرماندار، بخشدار، امداد گران منتظر اعزام بالگرد به منطقه بودیم که به علت نامناسب بودن شرایط جوی هوا اجازه پرواز به بالگرد داده نشد، اما اکنون بالگرد به منطقه رسیده است و هلال احمر شهرستان سه خودرو تجهیزات امدادرسانی از جمله پتو، موکت، لوازم اولیه برای ۱۰۰ خانوار اعزام کرده است.

شیخ علیزاده ادامه داد: کار ارسال تجهیزات را اکنون انجام دادیم و در حال حاضر به همراه بالگرد بازدید میدانی از مناطق صعب العبور و بررسی وضعیت مردم آنجا خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه مردم در حال انجام کارهای روزمره خود هستند عنوان کرد: تعدادی که در این سیلاب خسارت دیدند در کوه ها مستقرند که دو گروه امدادرسانی به آن نقاط اعزام تا اجناس مورد نیاز را توزیع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.