هافبک میانی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد مشکلات مالی که در باشگاه هست مانع از تمرکز بازیکنان شده و روی نتایج تاثیرگذاشته است.

مشکلات مالی امان استقلال را بریده است/ اینطور نمی شود انتظار موفقیت داشت

قدس آنلاین - گروه ورزشی:  استقلال روزهای تلخی را درلیگ هفدهم می گذراند. بسی ضعیف ترازآنچه درلیگ شانزدهم دیدیم! انگارمنصوریان می خواهد رکورد بدترین شروع تاریخ را که فصل شانزدهم رقم زد دوباره بشکند وآغازتلخ تری داشته باشد.

استقلالی که می بیند ودرکمال شگفتی هنوزهستند افرادی که به آن امید دارند، درلیگ هفدهم یک بارموفق به گلزنی شده و این درحالی رخ داده که چهار90دقیقه را پشت سرگذاشته وازهمه شگفت انگیزتراینکه رقم های سنگینی صرف خرید بازیکنان هجومی شده است.

کافی است تنها نگاهی به ارقامی که برای جذب شجاعیان و بیت سعید هزینه شد را درذهن مرورکنید تا مهرتایید بزنید برآنچه دراستقلال امروزدرحال گذراست....

مجتبی جباری یکی ازمردان باسابقه استقلال که آمده است تا شاید فصل خوبی را با استقلال سپری کند ازدیدن این وضعیت به شدت ناراحت است.

او حین خروج ازورزشگاه تختی درحالی که سرش را پایین انداخته بود چند کلامی با ما حرف زد. از او پرسیدیم که آقا مجتی چرا استقلال به این روزافتاده که سرش را به نشانه تاسف تکانی داد، بعد به تاق ورزشگاه چشم دوخت ودرحالی که لبخندی تلخ درگوشه لب داشت گفت:« درست می شود. نگران نباش.»

جمله جباری سرشار از امیدواری بود اما تردید را می شد درچشم هایش دید. شاید او نیز درنهان به این نتیجه رسید که استقلال با مجموعه کادرفنی فعلی و مربیانش به جایی نخواهد رسید که وقتی با این پرسش مواجه می شود که ریشه مشکلات کجاست غیرمستقیم از وضعیت بداقتصادی استقلال ایراد می گیرد:« ما مشکل مالی داریم. برای من سوال است که چرا تیم بزرگی همچون استقلال نباید وضعیت مالی مطلوبی داشته باشد. قبلا هم همین وضعیت بوده وبرای من جای تعجب دارد که چرا و به چه دلیل کسی به اوضاع استقلال رسیدگی نمی کند. بازیکنان ما ماه هاست پولی نگرفته اند. ما غرق درمشکلات مالی هستیم. با این وضعیت کارهرروز سخت وسخت ترمی شود.»

یعنی تو همه مشکل استقلال را بی پولی ها می دانی؟ جباری پاسخ می دهد:« الان بله! چون استقلال عملکرد خوبی دارد. بچه ها درهمین بازی با سایپا موقعیت های زیادی ایجاد کردند اما انگارکمی ازلحاظ روانی تیم مشکل دارد که توپ ها گل نمی شود. مشکل روانی را هم باشگاه باید حل کند. تا کی باید این وضعیت را تحمل کنیم؟» اما برای هواداران استقلال تحمل این تیم دیگرسخت شده. دیگرنمی توانند چنین استقلالی را تاب بیاورند.

جباری مکثی می کند ومی گوید:« درست می گویید. ما باید طوری بازی کنیم که این هوادارلذت ببرد اما به همه آن ها می گویم کمی صبرداشته باشند.» به جباری می گوییم صبرتا کجا؟ استقلال یک سال واندی است که دراختیارمنصوریان است و نتیجه اش شده این فوتبال که دوباره همان حرف ها را تکرارمی کند:« باورکنید خود منصوریان بیش ازهمه ناراحت است. چند هفته صبرکنید تیم درست می شود. این را قول می دهم.»

چند قدم دیگربا جباری جلو می رویم....حرف دیگری هم داری آقا مجتبی؟ بلافصله می گوید:« من نمی دانم مدیران استقلال چه فکرمی کنند. این طورنمی شود انتظارموفقیت داشت.» جباری حرف هایش را با گفتن جمله ای ادامه داد که ناقض تمام امیدواری هایی بود که به هواداران می داد. و گفت که با این وضعیت نمی توان انتظارموفقیت داشت درحالی که چند قدم عقب ترهواداران را به صبرفراخوانده بود. حال برای این استقلال باید صبرکرد یا پرونده اش را بست؟ چند هفته دیگرتکلیف مشخص می شود. منتظرخبرهای تازه ازاستقلال باشید...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.