زاهدان- مشاور سیاسی و اجتماعی فرماندار زاهدان گفت: همزمان با ایام شهادت امام جواد(ع)، سیستان و بلوچستان میزبان پیکر پاک و مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که از این تعداد ۷ پیکر مطهر در شهرستان زاهدان تدفین و خاکسپاری خواهند شد.

پیکر پاک ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان زاهدان تشییع می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، مشاور سیاسی و اجتماعی فرماندار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای تجلیل و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرستان زاهدان که با حضور مسئولین مختلف برگزار شد اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت امام جواد(ع)، استان سیستان و بلوچستان میزبان پیکر پاک و مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس می باشد که از این تعداد ۷ پیکر مطهر در شهرستان زاهدان تدفین وخاکسپاری می شود.

این مقام مسئول افزود:از این ۷ پیکر مطهر سه شهید در بخش نصرت آباد، یک شهید در شهرک جهاد زاهدان، یک شهید در مجتمع شهید محمد زاده واقع در بلوار پرستار، یک شهید در حسینیه عاشقان ثاراللّه سپاه سلمان و یک شهید هم در تیپ ۱۸۸ زرهی ارتش تشییع و تدفین می شوند.

مشاور سیاسی و اجتماعی فرماندار از تمامی مدیران، کارکنان دستگاه های اجرایی و عموم اقشار مختلف مردم جهت شرکت در مراسم تدفین و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر این عزیزان دعوت بعمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.