شهرکرد-عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی یک حوزه بحث برانگیز و پر چالش است، ولی دکتر صالحی یک چهره خوش نام و فرهنگ مدار است و بعد از جلسه رای اعتماد به عنوان وزیر راهی این وزراتخانه خواهد شد.

نگاه مجلس به وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نگاه مثبت و سازنده است

علی کاظمی باباحیدری به خبرنگار قدس آنلاین گفت: فضای کلی مجلس یک فضای آرام و دوستانه است و پیش بینی می شود اکثر نمایندگان رای اعتماد خبرگان ملت را کسب کنند.

کاظمی باباحیدری در چهارمین روز بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وزراتخانه پر چالش و پیچیده است که امیدورایم در تمامی حوزه ها خوب و عالمانه و عاقلانه حرکت کند.

عضو فراکسیون تدبیر و امید اضافه کرد: سید عباس صالحی فردی خوش نام و اخلاق مدار است که با حوزه فرهنگ غریب و نا آشنا نیست، وی با تمامی مشکلات و معضلات این وزراتخانه حساس و تنش زا آشنا و بر اکثر موضوعات این وزارتخانه آشناست.

وی شرایط را برای رای اعتماد به صالحی بسیار مثبت و خوب ارزیابی و تاکید کرد: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعا رای اعتماد از مجلس دهم خواهد گرفت و به عنوان وزیر راهی ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد که در همسایگی ساختمان هرمی شکل مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص وزیر پیشنهادی نیرو گفت: نمایندگان استان در خصوص وزرارت نیرو حرف ها و مباحث زیادی برای گفتن دارند که متاسفانه در قرعه کشی برای عنوان موافقت و یا مخالفت در قرعه نامشان در نیامد، ولی مبنای کلی نمایندگان استان چهار محال و بختیاری تامین تمامی حقوق مردم استان در رعایت حق آبه های مردم استان است که در جلسات مختلف و متعدد این مسئله را به مهندس بیطرف گوشزد کردیم.

کاظمی باباحیدری خاطر نشان ساخت: امیدواریم کابینه ای راهی پاستور و وزراتخانه های مرتبط شوند که برای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور مثمر ثمر باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.