شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های نظام در طول چند دهه، نه تنها قدرت های ضد نظام را پشت سر می گذاریم، بلکه مردم نیز با این اقدامات آشنا می شوند.

باید تمامی اقدامات و فعالیت های نظام در طول چند دهه اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر شنبه در ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: چهل سالگی انقلاب اربعین انقلاب است و این چهل سالگی به معنای پختگی، آمادگی و برآورد کردن انتظارات و توقعات است.

وی به دستاوردهای پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۲۰ هزار معلم با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در سراسر استان مشغول فعالیت هستند، وجود ۴ هزار کیلومتر جاده آسفالت، برخورداری ۹۵ درصد از مردم  استان از نعمت گاز طبیعی،احداث ۳۵۰ کیلومتر بزرگراه، تربیت پزشکان حاذق و ... تنها بخشی از دستاوردهای پس از انقلاب است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر هم استقلال و هم آزادیمان به بلوغ کامل رسیده است و در امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم.

سلیمانی با اشاره به اطلاع رسانی جامع در خصوص دستاوردهای انقلاب گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمن تمام توان خود را برای سقوط نظام بکار بسته است،پس در این شرایط با اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های نظام در طول چند دهه، نه تنها قدرت های ضد نظام را پشت سر می گذاریم، بلکه مردم نیز با این اقدامات آشنا شده و در صورت بروز تردید در گروه خاصی  از جوانان، برطرف می شود.

وی با اشاره به برگزاری نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: این مراسم برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و برای برگزاری هرچه باشکوهتر و منسجم این مراسم باید یک سازماندهی و برنامه ریزی دقیق انجام بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کلیه ادارات بویژه دستگاه هایی که بصورت مستقیم در برگزاری این مراسم نقش دارند باید عملکرد فعالیت خود در این چند دهه را ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.