شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ورود متعهدانه و جدی به عرصه اطلاع رسانی در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به دور از هرگونه نظر و سلیقه شخصی و سیاسی صورت گیرد.

رسالت نظام جمهوری اسلامی ایران رسالتی جهانی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر شنبه در ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: وضعیت عرصه های مختلف از جمله استقلال، فرهنگ، سازندگی انسان، ارتقای فکر و درک بشریت،کرامت انسان در قبل از انقلاب اسلامی و ۴۰ سال گذشته به طور کامل بررسی، تدوین و به مردم اطلاع رسانی شود و به همین منظور مدیران تمامی دستگاه های اجرایی استان موظفند به این مهم ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه رسالت نظام جمهوری اسلامی ایران رسالتی جهانی است افزود: ورود متعهدانه و جدی به عرصه اطلاع رسانی در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به دور از هرگونه نظر و سلیقه شخصی و سیاسی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:تمامی مسئولان و دستگاه های اجرایی باید توان خود را برای اطلاع رسانی خلاقانه، مبتکرانه، صحیح و شفاف از عملکرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران بکار گیرند.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام همواره با شعارهایی از جمله اینکه اسلام ظرفیت جهانی شدن  را ندارد، افکار عمومی را گمراه می‌کنند بنابرانی خنثی کردن این افکار نادرست و غلط با تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی امری ضروری است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در غالب جنگ نرم است و به مراتب  جنگ نرم پیچیده تر و دشوار تر از جنگ سخت است بنابراین باید خیلی مراقبت کنیم که از این جنگ هم مثل جنگ تحمیلی پیروز و سربلند خارج شویم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.