​ایلام- استاندار ایلام گفت: مقبره شهدای گمنام در نقاط مختلف استان ایلام باید در دسترس عموم مردم باشد.

لزوم دسترسی آسان مردم به مقبره شهدای گمنام

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید روز شنبه در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه طرح مطالعاتی ایجاد باغ موزه دفاع مقدس استان از ۲ سال پیش با توجه به ظرفیت های جنگ تحمیلی در استان ایلام آغاز شده است، اظهارداشت: مانع اصلی بر سر راه احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان، نبود مکانی مناسب برای ایجاد این موزه است.

وی با اشاره به اینکه در حال بررسی چند مکان مختلف برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان هستیم، افزود: در این خصوص هنوز به اجماع نظر برای تصویب و تعیین یک منطقه مشخص، نرسیده و در صورت اجماع نظر در این خصوص، کار اجرایی آن سریعاً آغاز خواهد شد.

استاندار ایلام به حضور مستقیم مردم استان ایلام در جنگ تحمیلی و بمباران این شهر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: این استان دارای قابلیت های بی شماری در زمینه جنگ تحمیلی است که باید معرفی شود.

محمدرضا مروارید با اشاره به محل تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس استان، خاطرنشان ساخت: محل دفن شهدای گمنام در نقاط مختلف استان باید در دسترس عموم مردم بوده و با کمک فرمانداری ها و دستگاه های مختلف دارای یادمان و زیرساخت های لازم در خور شان و مقام این شهدا باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.